Шумоізоляція шин: міфи та факти

Робота та рух автомобіля супроводжується різними видами шумів.

Шум утворюється від роботи двигуна, крім того, вітер, який потрапляє на кузов, також викликає шум. Але часто більше засмучує водіїв шум, утворений від обертання шин і тертя протектора. Іноді шум може перетворюватися на гул – це залежить від абразивності дорожнього покриття, загального стану шин, дати їх виготовлення, хімічного складу гумової суміші, типорозміру. Для вибору гуми з низьким рівнем шумоутворення звертайтеся до фахівців нашого інтернет-магазину. У нас можна отримати професійну консультацію і купити шини 195 65 r15 зима з доставкою в будь-який населений пункт України.

Зменшити рівень шуму намагаються всі автовиробники та виробники шин. Якщо автовиробники використовують більшу кількість шарів шумоізоляції та покращують аеродинаміку авто, то виробники автогуми шукають зовсім інші технології з урахуванням постійного контакту протектора та обертання колеса. Деякі шиновиробники застосовують пінний наповнювач усередині покришки, завдяки чому покращується акустичний комфорт поїздки. Тобто, всередині колеса присутнє повітря під певним тиском і коли шина, що обертається, виникає резонанс, який здатний передаватися на підвіску авто, а далі на елементи кузова або салону. Тому, коли на внутрішній бік шини встановлюється спеціальний спінений полімер, він частково гасить появу такого шумового резонансу та поширення звукових хвиль. Такі шини візуально не відрізняються від звичайних і не виявляють інших відмінних характеристик. Результати тестувань доводять, що спеціальні внутрішні шумопоглинаючі накладки здатні знизити рівень шуму навіть кілька десятків децибел. Але треба враховувати, що вартість таких «тихих» шин буде більше звичайних. Здебільшого така модифікація покришок іде як первинна комплектація авто, але на вторинному ринку також починають з'являтися подібні моделі. Наприклад, така технологія називається PNCS (Noise Cancelling System) у Pirelli, Acoustic у Michelin, SoundComfort у Goodyear.

Ще однією технологічною особливістю для зниження рівня шуму є спеціальне розташування протекторних блоків «шахового типу» у плечових зонах для зменшення вібрацій та резонансу.

Також наявність закритої зовнішньої плечової зони перешкоджає виходу шуму з-під арки назовні.