Конкурс логотипів Євро-2012 назвали заангажованим

Конкурс логотипів України до Євро-2012 був заангажованим. Таку думку у коментарі Gazeta.ua висловив експерт Комітету громадського контролю ЧЄ-12 Микола Воробйов.



"Віце-прем'єр Борис Колесніков каже, що сума за логотип і промо-ролик коливається від 3,5 до 4 мільйонів гривень. Ймовірно, до цієї суми включається і промоушн ролика на європейських каналах. Віце-прем'єр каже, що ця цифра дешевша за ринкову. Якщо так, то треба було б вказати, скільки саме коштів пішло на знак, скільки на ролик, а скільки на успіх. На жаль, це невідомо", - сказав Воробйов.

Він зауважив, що у комісії, яка обирала логотип, були представники Міністерств сім'ї, молоді та спорту та Міністерства культури та туризму.

"Громадськість у виборі не брала участі. Усього було надіслано 300 робіт, але нам продемонстрували лише логотип-переможець. Інші роботи не показують, що також свідчить про певну заангажованість", - сказав Воробйов і припустив, що під час голосування саме за "соняшниковий" логотип була поправка на "цвітий" знак УЄФА.

"Сам собою знак не говорить про Євро-2012 ... Мені було важко здогадатися, що йдеться про те, що Україна прийматиме Євро, коли побачив соняшник", - підкреслив експерт громадської організації.

Позитивом, на його думку, є можливість безкоштовного використання логотипу українськими підприємцями "без надмірної бюрократії".

Нагадаємо, логотипом України до Євро-2012 стала квітка соняшника. Символ країни презентував віце-прем’єр-міністр України з питань Євро-2012 Борис Колесніков.