"Шахтар" ввів іменні сидіння на трибунах стадіону у Харкові

"Шахтар" продовжує впроваджувати в життя новинки у роботі з уболівальниками.

"Шахтар" продовжує впроваджувати в життя новинки у роботі з уболівальниками. Зокрема, комерційний директор "гірників" Дмитро Кириленко розповів, що:- На кожному домашньому матчі тепер будуть доступні дитячий майданчик та футбольні атракціони. Ми вважаємо, що сьогодні футбол фактично конкурує з іншими видами дозвілля: походом у парки чи кіно. Тому, перебуваючи у постійному контакті з уболівальниками, ми розуміємо, що їхні очікування від сервісу зростають і нам потрібно їм відповідати. Shakhtar Fan Fest - повноцінний фестиваль футболу на кожному домашньому матчі, який включатиме активності для всіх уболівальників. Він включатиме фуд-корт нового формату, дитячий майданчик з аніматорами для маленьких уболівальників, різні футбольні атракціони, конкурси та вікторини.

Безумовно, ми плануємо проведення заходів у самому місті, крім матчових активностей. Цього сезону ми робимо акцент саме на сімейній аудиторії та хочемо зробити стадіон комфортним місцем як для дітей, так і для батьків. Зокрема, для цього у нас функціонує "Сімейний сектор" на якому створені спеціальні умови для сімей, дружня атмосфера на самому секторі всередині стадіону, аніматори для дітей, конкурси та дитячий майданчик, аквагрим та багато інших активностей, які роблять саме цей сектор оптимальним для сімей.

Також "Шахтар" розробив спеціальну пропозицію для вболівальників, які бажають відчути новий досвід походу на матч.

- Ми спільно з нашим преміум-партнером – авіалініями SkyUp створили новий VIP-клуб – SkyUp Club на Східній трибуні стадіону. Ви могли його бачити вже під час матчу із "Арсеналом". Його відвідувачі отримують можливість відчути себе на матчі, як на борту літака, оскільки весь сектор забрендований в авіа-тематиці, є окремий вхід і фуд-корт, кожне місце обладнане м'яким сидінням, а у власників абонементів у цей клуб воно іменне, - сказав Кириленко.