Уболівальникам МЮ нова форма не подобається

Батьки юних уболівальників "Манчестер Юнайтед" звинуватили клуб у "спекуляції на лояльності дітей". Це сталося після того, як він представив останні п'ять років п'ятий варіант клубної форми. "Nike" створив новий дизайн футболок, яка знову вдарить по кишенях уболівальників. До того ж вони не у великому захваті він зовнішнього вигляду нових футболок.



"Дизайн огидний. Це як ті яскраві, жахливі футболки з 90-х років. Я не знаю, чому стиль був змінений у цьому напрямку. Прості червоні сорочки були те, що потрібно. Це майже так само погано, як сумнозвісний набір сірої форми Гравці не зможуть побачити один одного в цих футболках Очевидно, це зроблено тільки для того, щоб заробити гроші, але я не думаю, що вболівальники тут же побіжать до магазину. сказав Дейв Робертс, уболівальник манкуніанців.

Новий комплект форми офіційно буде представлений у травні, але стався витік інформації та фото футболок вже з'явилися в інтернеті. За даними "МЮ", клуб має близько 333 мільйонів прихильників по всьому світу. В одній лише Індії їх у шість разів більше, ніж у Великій Британії. Величезна армія вболівальників проживає у Китаї та Індонезії. Вважається, клуб продає до 1,5 млн. футболок на рік.

"Siobhan Freegard", співзасновник сайту Netmums, що займається проблемами виховання дітей, так оцінив цю новину: "Це нормально для клубів змінювати свій комплект форми щороку, але це створює величезні проблеми для батьків. Діти, природно, хочуть новий комплект, щоб не відставати від однолітків на дитячому майданчику, але це коштує гаманець батьків до 100 фунтів стерлінгів на кожну дитину.Це неймовірна кількість грошей для будь-якої сім'ї.Але без цього діти можуть почуватися другим сортом, оскільки це створює поділ на "заможних та незаможних".
/>
Статут Прем'єр-ліги каже, що футболки можуть змінюватися лише раз на два сезони, але останніми роками більшість клубів проігнорували цю умову в гонитві за прибутком. У "МЮ" відмовилися від будь-яких коментарів, наводить інформацію mirrorfootball.co.uk.